آموزش ارورهای تردمیل (از E0 تا Monitor و…)

آموزش ارورهای تردمیل (از E0 تا Monitor و…)

شهریور ۲۶, ۱۴۰۰ تردمیل by مدیرکل

تردمیل ها در برندهای مختلف می توانند دارای ساختاری متفاوت از هم باشند و شما برای تعمیر تردمیل استرانگ مستر Strong Master باید به شخصی مراجعه نمایید که به خوبی این برند تردمیل را بشناسد و به خوبی از عهده تست و تعمیر آن بر آید. تاریخچه غذایی سگ ها به محل زندگی آنها بر میگردد.سنت برنارد که پیشینه اش در سوئیس است ،مواد غذایی نسبتا خاصی بر اساس آنچه که در آن منطقه در دسترس بود،استفاده می کرد.امروزه می توان رژیم غذایی سنت برنارد را بر اساس تغذیه والدین و اجدادش طراحی کرد و زمینه ژنتیکی و رژیم غذایی تاریخی او را مطابقت دهیم. گرفتن دسته ها با دست موجب میشود تا فرد بجای اینکه بر روی نوار تردمیل راه برود با دست های خود محکم تردمیل را گرفته و نوار تردمیل پاهای وی را به سمت عقب بکشد. اگر قصد تغییر رژیم غذایی او را دارید این کار را باید آهسته انجام دهید.هر گونه تغییر در رژیم غذایی باید تدریجی انجام شود تا خطر ابتلا به ناراحتی شکم یا دیگر عوارض کاهش یابد.شما نمی خواهید که برای تغییر رژیم غذایی او به به دامپزشک مراجعه کنید.اگر می خواهید رژیم غذایی سنت غول پیکر خود را به سمت خوردن گوشت و سبزیجات و دیگر چیزها تغییر دهید، مقدار کمی در فرم پخته شده آنها شروع کنید .یک دستورالعمل کلی برای اضافه کردن غذای جدید در رژیم غذایی سگ ها وجود دارد و آن این است که ۱۰ تا ۲۵ درصد از مواد غذایی جدید در هر هفته به رژیم غذایی قبلی او اضافه شود و نظارت کامل بر توله سگ خود داشته باشید تا پاسخ بدن او به غذای جدید را بدانید. .

سنت برنارد باید به خوبی با مواد با کیفیت سگ که در حالت ایده آل برای نژاد های بزرگ فرموله شده است،تغذیه شود.در مورد این که آیا غذای تجاری تولیدی استفاده کنید و یا غذای خانگی باید با دامپزشک خود مشورت کنید.برخی از سگ هامستعد ابتلا به اضافه وزن هستند مانند سنت برنارد،بنابراین باید سگ خود را از نظر مصرف کالری و وزن کنترل کنید. این غذاها معمولا دارای کالری کمتر و سطح کلسیم مناسب این سگ ها هستند.شورای ملی تحقیقات توصیه می کند که سطح کلسیم غذای آنها نباید بالاتر از حدود ۴.۵ گرم به ازای هر ۱۰۰۰ کیلوکالری باشد و برای حیوانات خانگی ،متخصصان تغذیه معمولا توصیه می کنند این مقدار بیش از ۳.۵ گرم کلسیم در هر ۱۰۰۰ کیلو کالری نباشد. سنت برنارد نیز مانند اکثر سگ ها به احتمال زیاد هر گونه گوشت که به آنها ارائه شود را دوست دارند. زمانی که شیب تردمیل را زیاد می کنید، عضلات ناحیه شکم باسن و ران ها بیشتر فعالیت انجام می دهند و فشار بیشتری به این نواحی وارد می شود. یک توله سگ در حال رشد است و در حال شکل گیری اسکلت بدنش و در طول این روند کلسیم بیش از حد برای توله سگ های نژاد بزرگ اغلب منجر به مشکلات اسکلتی مانند دیسپلازی مفصل ران و آرنج می شود.

گوشت باید پایه هر رژیم غذایی سگ باشد.از لحاظ تاریخی غذاهای اصلی او با توجه به موقعیت جغرافیایی اش گوشت و مرغ هستند.گوشت بره و مرغ به خصوص اگر تازه باشند برایش بهترین غذا محسوب می شود. آب تمیز و تازه باید همیشه در دسترس او باشد.مانند بسیاری از نژاد های بزرگ سنت برنارد نیز می تواند تجربه تلخ ابتلا به نفخ که یک بیماری تهدید کننده زندگی است را داشته باشد، علل نفخ هنوز به طور کامل درک نشده است اما کارشناسان معتقدند که دادن چندین وعده ی غذایی کوچک در طول روز به حای یک وعده غذایی بزرگ و جلوگیری از ورزش شدید بعد از غذا ممکن است به کاهش احتمال این بیماری کمک کند. مجموعه بزرگ کورش اسپرت با تجربه چندین ساله در حوزه واردات و فروش تجهیزات ورزشی و محصولات ماساژور با داشتن نیروهای متخصص و جوان و دانش فنی بروز در حوزه محصولات ورزشی و ماساژ تلاش کرده تا آخرین وسایل روز دنیا و نیز حرفه ای ترین مدل صندلی ماساژور و تجهیزات ورزشی از جمله تردمیل را وارد کرده و با تیم گسترده فروش، حمل و تکنسین های پشتیبانی بتواند رضایت مشتریانش را که مهمترین هدفمان می باشد برآورده کند. طبیعتاً هر فردی دویدن در سربالایی را تجربه کرده و به این نکته واقف است که این عمل از چه میزان سختی برخوردار است.

اگر او پاسخ ضعیفی به برخی از مواد غذایی داد بهتر است آن را حذف کنید.اما با مراقبت از سنت برنارد خود می توانید او را به بقیه اعضای خانواده اضافه کنید و از غذاهایی که خودتان مصرف می کنید به او بدهید. دوی سرعت شاتل عضلات شما را به خوبی به کار می گیرد و برای تکرار آن می توانید در یک زمان مشخص این حرکت را انجام دهید همچنین می توانید شاتل را رو به جلو و رو به عقب یا به پهلو انجام دهید. شما همچنین میتوانید تمرینات تپه را نیز بهمنظور افزایش شدت تمرین با استفاده از شیب بهجای سرعت به برنامه خود بی افزایید. مرغ و گوشت و سبزیجات سالم گزینه هایی هستند که در رژیم غذایی تاریخی او نیز وجود دارند. سبزیجات نیز برای سنت برنارد نیاز است. همچنین دستگاه هایی مانند دوچرخه ثابت و اسکی فضایی نیز می تواند برای لاغری مناسب باشد. این دستگاه انتخابی مناسب برای تمرینات فردی و کلاس های گروهی هیجان انگیز است. اگر چه گوشت پایه اصلی رژیم غذایی او است اما سبزیجات نیز لازم است.تاریخچه سنت برنارد نشان می دهد که سبزیجات مناسب برای او عبارتند از: سبزیجات برگ سبز و سبزیجات ریشه ای. .

توسطمدیرکل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *