بهترین انواع تردمیل خانگی : هایپرجیم

بهترین انواع تردمیل خانگی : هایپرجیم

شهریور ۲۶, ۱۴۰۰ تردمیل by مدیرکل

نگاه کردن به پاها در حین استفاده از تردمیل موجب فشار بیش از حد به گردن شده و ممکن است موجب درد گردن شود. از طرف دیگر گرفتن دسته ها موجب وارد شدن فشار زیادی بر روی شانه ها شده و ممکن است موجب بروز درد در آن ناحیه شود. استفاده از سرعت های بالای تردمیل بدون گرم کردن موجب کشیده شدن عضلات و تاندون ها شده و میتواند به بدن آسیب وارد کند. کاربر میتواند از این محصول در هر جایی بدون نیاز به اتصال منبع برق استفاده کند. راه رفتن یا دویدن در فضای باز میتواند با خطرات احتمالی ناشی از آسیب های محیطی همراه باشد که این خطرات در خانه وجود ندارد یا حداقل کمتر است. در ماههای اخیر به دلیل وجود ویروس کرونا اکثر افراد با خرید اینترنتی آشنا شده و به جای هدر دادن وقت خود در مغازههای گوناگون در خانه و در آرامش به خرید خود میپردازند. فروشگاه اینترنتی هایپرجیم سعی کرده است که تردمیل تاپ فرم ارزان را برای شما تهیه کرده تا شما در عین خرید تردمیل تاپ فرم ارزان کیفیت خوبی نیز در تردمیل خریداری شده خود داشته باشید و بتوانید سال ها از تردمیل تاپ فرم ارزان خود استفاده نمایید و به اهداف مورد نظرتان برسید.

فروشگاه اینترنتی هایپرجیم با ارائه انواع برندهای محبوب و مرغوب تردمیل خانگی و باشگاهی به صورت حضوری و غیرحضوری امکان خرید تردمیل خانگی تردمیل تاپ فرم ارزان با کمترین دردسر را در اختیار شما قرار می دهد. سپردن کار تعمیر تردمیل استرانگ مستر Strong Master به افرادی با تجربه و ماهر می تواند نیاز شما را برای تعمیر در آینده تا حد زیادی کاهش دهد و شما دیگر نیازی نخواهید داشت در مدت زمان کمی اقدام به تعمیر تردمیل نمایید و از بسیاری از هزینه های شما کاسته خواهد شد. این روند نه تنها مشکلاتی را که در قبل ذکر شد دارد بلکه موجب میشود تنه فرد به جلو و اندام تحتانی وی به عقب متمایل شود. یکی از راه های مناسب برای اینکه به جلو نگاه کنیم و گذشت زمان را در حین راه رفتن بر روی تردمیل احساس نکنیم گذاشتن یک تلویزیون در جلوی دستگاه و نگاه کردن به برنامه دلخواه خود در حین را رفتن است. سپس با هر بار عقب رفتن پا آن را بلند کرده و یک قدم به جلو برمیدارند.

پس فاصله قدم ها بیشتر میشود. همچنین نمایشگر بهترین تردمیل خانگی با دادن امکان گوش دادن به آوای موسیقی و دیدن فیلم، باعث لذت بردن بیشتر کاربر از تمرین ورزشی خود میشود و او را برای راه رفتن یا دویدن بیشتر تشویق میکند. گرفتن دسته ها با دست موجب میشود تا فرد بجای اینکه بر روی نوار تردمیل راه برود با دست های خود محکم تردمیل را گرفته و نوار تردمیل پاهای وی را به سمت عقب بکشد. لذا قبل از اینکه به این سؤال پایهای و البته رایج بپردازیم که تردمیل چه مارکی خوبه و ما نیز مشخصات تردمیل خوب را برای شما لیست کنیم چند نکته به شما میگوییم تا براساس آن بهترین انتخاب را داشته باشید. وقتی که با اینکه میخواهیم نمیتوانیم در این وضعیت بر روی تردمیل راه برویم معنای آن اینست که سرعت حرکت تردمیل بیش از توان راه رفتن ما است. در این حال این فرد نیست که بر روی نوار راه میرود بلکه نوار است که پای فرد را به سمت عقب میکشد. درست مانند وقتی که بر روی زمین راه میرویم و با هر قدم انگار که زمین را به سمت عقب هل میدهیم. .

اگر برای راه رفتن نیاز به گرفتن دسته داریم به این معنا است که سرعت تردمیل برای ما زیاد بوده و باید آن را آهسته تر کنیم. حداقل ۵ دقیقه راه رفتن آهسته بر روی ترمیل بدن ما را آماده میکند تا با سرعت بیشتر راه رفته یا بدویم. بسیاری از افراد رد حین راه رفتن بر روی تردمیل اختیار راه رفتن خود را به آن میدهند. تردمیل خانگی با وجود ضربه گیرهای قوی این امکان را در اختیار تمام افراد قرار می دهد تا علی رغم پا درد و زانو دردی که شاید داشته باشند، ورزش روزانه را انجام داده و سلامتی بدن را ارتقا دهند و به تناسب اندام برسند. شکل زیر، چگونگی اجرای این آزمون را نشان می دهد. باید ۸ ست تمرینی را به همین شیوه انجام دهید و ۳ تا ۵ دقیقه هم استراحت کنید و دوباره همین روند را تکرار نمایید. در راه رفتن بر روی تردمیل باید مستقیما به چلو نگاه کرد. بسیاری از افراد تازه کار در حین راه رفتن بر روی تردمیل دسته آن را محکم میگیرند. این کار بکلی اشتباه است.

توسطمدیرکل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *