تردمیل خانگی – کورش اسپرت

تردمیل خانگی – کورش اسپرت

شهریور ۲۶, ۱۴۰۰ تردمیل by مدیرکل

تردمیل - تجهیزات مهد کودک - محصولات اسباب بازی - سایر در پارس سنتر همچنین ۳۰ دقیقه پیاده روی بر تردمیل با حداقل سرعت میتواند به شما در مدیریت و بازیایی مفاصل کمک کند. گنجاندن تپه ها یا پله نوردی در پیاده روی در به چالش کشیدن شما کمک زیادی کرده و تمرین پیاده روی را شدیدتر می کند. دستگاه های بسیاری در باشگاه ها موجود هستند که توسط آن ها می توان هم عمل چربی سوزی را انجام داد و هم عضله سازی کرد. این ورزش می تواند فرم بدن را اصلاح کرده و در نهایت منجر به کالری سوزی در بدن شود. خیای از افراد از تردمیل تنها برای گرم کردن بدن قبل از ورزش های اصلی خود استفاده می کنند. برای استفاده از مزایای یک تردمیل به قرارداد بستن با نایک احتیاجی ندارید. برای چربی سوزی بهتر می توان از دستگاه قایق رانی استفاده کرد. با تحقیقات انجام شده سرعت بالاتر حدود ۵۰درصد میزان کالری سوزی را نسبت به راه رفتن آرام افزایش می دهد. با استفاده از حالت خوب در پیاده روی، حرکت دست ها و قدم های قدرتمند، سریعتر راه بروید. اگر تمامی سیم ها به درستی متصل بودند احتمالا خطای آن به دلیل سنسور سرعت است.

تردمیل با شیب برقی تاپ فرم Top Form مدل 9977 - فروشگاه ... از دیگر ورزش های مناسب برای لاغری که در گروه ورزش های رزمی قرار می گیرد، ورزش کیک بوکسینگ می باشد که تمامی عضلات در آن درگیر خواهند بود. از ورزش های رزمی مانند تکواندو می توان به عنوان بهترین روش ورزش برای لاغری یاد کرد که به دلیل داشتن حرکات ظریف هم می تواند کاهش وزن را به دنبال داشته باشد و هم موجب تقویت ذهن خواهد گردید. همچنین اگر دمای اتاق در هنگام پیاده روی با تردمیل مناسب نباشد موجب افت فشار خون می شود. به طور کلی می توان گفت که در هنگام حرکات پارو زدن عضلات به کار گرفته شده و با استراحت بین ست ها، بدون آن که ضربان قلب افت کند، عضلات ریکاوری خواهند شد. به طور کلی می توان گفت که ورزش هوازی برای لاغری شکم به تنهایی می تواند تناسب اندام را برای شما به ارمغان بیاورد. از نمونه ورزش هوازی برای لاغری شکم می توان به طناب زدن اشاره کرد که برای تأثیر بیشتر آن بر روی ناحیه شکم و پهلو می توانید قبل از شروع از حرکتی مانند دراز و نشست کمک بگیرید. اکنون می خواهیم ورزش هایی برای لاغری در ناحیه شکم و پهلو را معرفی کنیم که بیشترین تأثیر را بر روی چربی های این ناحیه خواهند گذاشت. !

با مطالعه در افراد مبتلا به دیابت نشان داده شد، کسانی که چهار ماه تمرین پیاده روی با مسافت بیشتر داشته اند، شش برابر بیشتر وزن کم کرده و چربی شکم سوزانده اند. از نمونه ورزش های هوازی می توان به پیاده روی و دویدن اشاره کرد که برای انجام آن تنها به یک جفت کفش مناسب نیاز دارید. مثلا ببینید آیا در منزل فضای مناسب برای این مدل تردمیل دارید یا نه؟ بنابراین اگر قصد دارید با پیاده روی یا دویدن بر روی تردمیل لاغر شوید، مطمئن باشید که به نتیجه دلخواه تان پس از گذشت مدتی با رعایت اصول دست خواهید یافت. به این صورت که، بدن را به مدت ۳ الی ۴ دقیقه با سرعت ۶ کیلومتر در ساعت بر روی تردمیل گرم کنید، سپس سرعت دستگاه را به ۱۰ کیلومتر در ساعت افزایش داده و برای مدت ۳ دقیقه بر روی تردمیل بدوید. هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با تردمیل کارکرده bremshey – persian sport وب سایت خود باشید. از حرکات اسکوات و پل باسن می توان به عنوان ورزش مخصوص لاغری یاد کرد که تأثیر مستقیم آن بر روی عضلات شکم، کمر و باسن خواهد بود.

یکی از بهترین حرکات ورزشی برای لاغری انجام حرکت شنا سوئدی می باشد که در آن دست ها به اندازه ی عرض شانه بر روی زمین و نوک انگشتان پا قرار خواهد گرفت. از دیگر ورزش های لاغری که بر روی شکم و پهلو مؤثر خواهد بود می توان به پیچ روسی اشاره کرد که در هنگام انجام آن بدن با ران پا زاویه ای V شکل ساخته و یک توپ و یا دمبل سبک در دست ها قرار می گیرد. شرکت تعمیر تردمیل مانا اسپرت همواره به مدرن ترین دستگاه های عیب یابی و تست مجهز بوده و با بهره گیری از متخصصین مجرب و حرفه ای در امر تعمیرتردمیل های خانگی در منزل و تردمیل های باشگاهی خدمات خود را در سطح کیفی بالا به طیف وسیعی از کاربران وسایل و دستگاه های ورزشی ارائه می دهد. اگر به مسیر تپه ای یا پله دسترسی ندارید، می توانید در سالن بدن سازی از تردمیل با کمی شیب شروع کنید. از حرکات پلانک، پلانک کج و دراز و نشست می توان به عنوان ورزش برای لاغری شکم یاد کرد که در هنگام انجام آن شکم کاملا منقبض و تمام بدن در یک راستا قرار خواهد گرفت.

توسطمدیرکل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *