تردمیل دست دوم

تردمیل دست دوم

شهریور ۲۶, ۱۴۰۰ تردمیل by مدیرکل

ورزش هیت با تردمیل یکی دیگر از روش هایی است که میتوان به کمک دستگاه تردمیل به کاهش وزن تا وزن دلخواه خود برسید. برای آموزش سگ به شیوه درست باید بدونین چه موقع، کجا، چه رفتاری رو چه جوری بروز بدید که سگ ببینه و ازش یاد بگیره. در هنگام کار با این دستگاه، دسته های آن را محکم فشار دهید و کمی هم شیب برای آن در نظر بگیرید. بعضی از تردمیلها دارای گیرهای هستند که با اتصال به لباس ایمنی شما را در حین حرکت تضمین میکنند، بهطوری که اگر در هنگام راه رفتن یا دویدن تعادل خود را ازدست بدهید با تکان ناگهانی شما گیره از لباس کنده شده و دستگاه بهطور اتوماتیک خاموش میشود. یه راه خیلی ساده و بدون هزینه برای تخلیه انرژی سگ اینه که پله بازی کنید! در این روزهای سخت همهگیری ویروس کرونا و تعطیلی اماکن عمومی از جمله ورزشگاهها اهمیت وجود لوازم ورزشی در خانه برای بسیاری از افراد پررنگ شده است. در دوران پاندمی کرونا که بسیاری از افراد نمیتوانند فعالیتهای روزانه عادی خود را داشته باشند و مثلا برای ورزش به پارکها یا باشگاهها بروند و از دویدن و قدم زدن محروم شدند؛ چه دستگاهی بهتر از تردمیلها تا در خانه قدمهای خود را بشمارید و هنوز دنبال تناسب اندام و ایمنی بدن باشید؟ .

در این روز ، حرکات کششی ، یوگا یا چیز دیگری را انجام دهید که به بدن شما احساس آرامش می دهد . اما در این صورت باید حواستون به مقدار تشویقی که سگ پیدا میکنه و میخوره باشه تا سگتون دچار اضافه وزن نشه. ضربان قلب هدف برابر با ۶۰ تا ۹۰ درصد حداکثر ضربان قلب شماست و بازه چربیسوزی برابر با ۷۵ تا ۹۰ درصد سطح ضربان قلب هدفتان است. در نمایشگر این دستگاه قابلیت های دیگری نظیر میزان ضربان قلب و مصرف کالری نیز در نظر گرفته شده است. سرعت دستگاه نیز باید طوری تنظیم شود که به کمک آن به شدت مناسب ضربان قلب رسید و نه بیش از آن. حتی تردمیل ارزان قیمت داشته باشند که دکمه توقف اضطراری و یا یک کلید ایمنی. زمانی اسپرت هم در زمینه ی فروش و هم تعمیر تردمیل در تهران شهرت بسیار عالی دارد به نحوی که حتی در صورت تعویض و خرابی موتور تردمیل در انواع AC و DC به صورت مستقیم وارد کننده های آنها نیز هست. حتی جذابترین اسباب بازیها هم به اندازه همبازی شدن با شما برای سگ لذتبخش و هیجان انگیز نیست. سگ با استفاده از حس بویایی و بو کشیدن سعی میکنه دنبال اسباب بازی بگرده و حس شکار و تعقیب طعمه توش بیدار میشه. !

سگ برای اینکه همیشه سالم و سرحال باشه نیاز داره از نظر ذهنی هم به چالش کشیده بشه. بازی پیدا کردن عروسک، مثل قایم موشک هم از نظر ذهنی و هم از فیزیکی سگ رو درگیر میکنه و حسابی براش سرگرم کننده خواهد بود. اکثر صاحبان سگ میدونن که برای تخلیه انرژی سگ باید فعالیت فیزیکی داشته باشه، اما اغلب از فعالیت ذهنی غافل میشن. یه خوبی این بازی اینه که لازم نیست شما فعالیت زیادی بکنید و میتونید یه گوشه لم بدید و هربار توپ رو برای سگتون پرت کنید! اگه انرژی سگ به خوبی تخلیه نشه میتونه باعث مشکلات رفتاری تو اونا بشه،اما نگران نباشین ما توی این مسیر به شما کمک میکنیم. شما ممکن است به دنبال کم کردن وزن یا لاغری باشید، ممکن است به تقویت عضلات پا و افزایش استقامت بدن فکر کنید در هر صورت، شما میدانید از تردمیل چه میخواهید زیرا ذهنیتی روشن دارید و اهداف خود را به خوبی میشناسید. شما می توانید سرعت و شیب تردمیل را کنترل کنید و این برای روز مسابقه بسیار مفید خواهد بود. از این سازندگان می شود هر نوع طراحی محصولی را که خواسته باشیم تهیه کنیم. کفی دستگاه را تا جایی که ضامن آن قفل شود بلند کنید.

انواع مختلفی از اسباب بازی تاگ در پت شاپها وجود داره؛ اما ساختار اصلیشون یه طناب محکمه که یه سرش رو شما میگیرید و سر دیگه رو سگ با دندوناش میگیره و بعد بازی طناب کشی شروع میشه! وقتی سگ اسباب بازی رو پیدا کرد بهش تشویقی بدید یا کمی باهاش بازی کنید. وقتی سگ به این مرحله عادت کرد کمی سرعت رو بیشتر کنید. یکی از تفاوتهای اصلی تردمیل های خانگی و باشگاهی در قدرت موتور دستگاه است که تردمیل های باشگاهی نسبتاً سرعت بیشتر و قدرت بیشتری رو نسبت به خانگی ارائه میدهند،موتور دوِثابت خانگی DC و باشگاهی AC،همچنین تحمل وزن در این دو مدل باکمی تفاوت دیده میشود. بازی فِچ یا برو بیار، بازی که سگها هیچ وقت ازش خسته نمیشن! سعی کنید سگ آروم بشه و بعد دوباره بازی کنید. ممکنه اولش سگ بترسه و بپره پایین، اما با تشویقی دادن اون رو ترغیب کنید که بمونه. هدف از این بازی اینه که سگتون رو هیجان زده کنه، پس طوری قایم نشید که سگتون نتونه شما رو پیدا کنه و حوصلهش سر بره! بعد نوبت سگتونه که بره و قایم بشه. البته شرط انجام دادن این فعالیت اینه که تو خونهتون تردمیل داشته باشید!

توسطمدیرکل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *