تردمیل شیائومی Mi Treadmill مدل WalkingPadA1 Pro – GoldenXiaomi – گلدن شیائومی

تردمیل شیائومی Mi Treadmill مدل WalkingPadA1 Pro – GoldenXiaomi – گلدن شیائومی

شهریور ۲۶, ۱۴۰۰ تردمیل by مدیرکل

اگر جای مشخصی را برای قرارگیری تردمیل در نظر گرفتهاید، این سوال چندان مهم نیست، اما اگر جایی را هنوز مشخص نکردهاید و به طور مداوم در حال جابجایی تردمیل در خانه هستید، سنگینی آن میتواند برای شما مشکل ساز شود. تردمیل به عنوان یک دستگاه بدنسازی خانگی میتواند بسیاری از توقعات شما از ورزش در خانه را پاسخ بدهد. علاوه بر این یک اپلیکیشن مخصوص نیز برای این گجت درنظر گرفته شده که کاربر میتواند از آن کمک بگیرد. هر یک از تمرینات را ۴ بار انجام دهید، در هر ست، ۲۰ ثانیه تمرین کنید و ۱۰ ثانیه هم استراحت داشته باشید و سپس به سراغ تمرین بعدی بروید. در هنگام خرید این وسیله ی ورزشی، باید به برخی نکات توجه کنید تا بتوانید یک خرید باکیفیت و مفید را تجربه کنید. پد تردمیل به صورت چند لایه ساخته شده است و به لطف لایهی نرمی از لاستیک EVA که در برابر لغزش مقاوم است، کاربر بدون دغدغه امکان انجام فعالیتهای ورزشی را دارد. این برنامهها از طریق دکمههایی با نام Program قابل اجرا هستند. قابلیت هایی که برای بسیاری از کاربران اهمیت بسیار زیادی دارد.در تردمیلهای شیائومی قابلیت تا شدن وجود دارد و شما می توانید آن را یک وسیله قابل حمل به حساب آورید.

صرف نظر از اینکه شما می خواهید یک تردمیل ساده بخرید یا در جستجوی بهترین تردمیل خانگی آن هستید، باید دقیقا بدانید این ماشین ورزشی را برای چه هدفی خریداری می کنید. این کار را باید ۴ بار انجام دهید که مجموعاً ۲ دقیقه طول میکشد، سپس ۱ دقیقه استراحت کنید. این رویه را تا جایی ادامه دهید که ۲۰ ثانیه دویدن روی تردمیل فشار زیادی به بدنتان وارد کند. اول اینکه، استفاده بی رویه و نامنظم از تردمیل ممکن است صدمات جدی به زانو ها و پاهای شما ایجاد کند. برخی از تردمیلها با تسمه قفسه سینه سازگار هستند اما این تسمه به صورت بی سیم به روی آنها نصب نشده است. کارکنان حرفه ای آنها تخصص گسترده ای در زمینه بانکداری سرمایه گذاری ، توسعه و مدیریت دارایی و املاک دارند. برخی از سوالات کلیدی که ممکن است به دنبال پاسخ آنها باشید را در این فهرست برای شما جمع آوری کردهایم. میتواند تا ۱۸ کیلومتر در ساعت سرعت بگیرد و ضربه گیرهای آن از فشار بر روی مفاصل را به کمترین حد ممکن برساند. از جمله امکانات متداول در تردمیل های باشگاهی می توان به قابلیت تنظیم شیب برقی، داشتن کلید اضطراری، مجهز بودن به ضربه گیر های حرفه ای و برنامه های از پیش تعریف شده هوازی و چربی سوزی داخلی اشاره کرد.

برای اینکه در زمان پیاده روی روی تردمیل به زانوها فشار وارد نشود ضربه گیر را قرار می دهند. این اصطکاک موجب فرسودگی تخته شده و فشار بیشتری به موتور و غلطکها میآورد. این نوع از تردمیل ها بدون موتور می باشند و به وسیله کاربرحرکت می کند. هر چه میزان تمرین شما با تردمیل سنگینتر باشد شما به تردمیل خانگی با موتور قدرتمندتری احتیاج دارید. برخی از تردمیلهای مقرون به صرفه مانند T5000-C برای کاربران که مایل به تمرین سخت روزمره هستند طراحی شده است. تردمیلهای حرفهایتر مانند برند فیت فلکس بیشتر به دلیل توانایی بالایی که در اختیار کاربران با وزنهای بالا قرار میدهند، شناخته شده هستند. همانطور که در ابتدای این مطلب بیان شد HIIT به سیستم تمرینی میگویند که در آن میزان وزنهای که بلند میکنید از وزن کم تا متوسط متغیر بوده و فواصل تمرینی کوتاه هستند که درجه سختی آن را بالا می برد. !

در این مطلب به نحوه برنامه ریزی و استفاده از صفحات نمایش تردمیل برای استفاده کاربران در خانه و باشگاه می پردازیم . اگر می خواهید ورزش کنید و فضای زیادی در خانه خود ندارید، تردمیل نشان می دهد که می تواند یکی از بهترین راه حل ها باشد. بعد از اینکه ۲۰ ثانیه روی تردمیل دویدید، با احتیاط دستههای کناری را بگیرید و ۱۰ ثانیه استراحت کنید ولی بگذارید تردمیل با همان سرعت کار کند. تسمه : قسمتی که روی آن میدوید تسمه تریدمیل است، تسمه دارای عرض و طول های متفاوت بسته به نوع و قیمت دستگاه میباشد، ولی حتما به یاد داشته باشید که عرض تسمه دستگاهی که قصد خرید آن را دارید زیر ۴۴ سانتی متر نباشد. در چنین حالتی، فرم تمرینی را به ۱۰ ثانیه دویدن و ۲۰ ثانیه استراحت تغییر دهید ولی شیب تردمیل را کم نکنید و تا جایی که میتوانید چرخه دویدن/استراحت را تکرار کنید. در شروع دقیقه سوم، با دستگاه پله تمرین کنید و هر ۱۰ ثانیه سرعت حرکت دستگاه را بیشتر کنید تا زمانی که به دقیقه چهارم برسید.

توسطمدیرکل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *