گفت و گو در خصوص دستگاههای ورزشی خانگی ( تردمیل – توتال کور و ….)

گفت و گو در خصوص دستگاههای ورزشی خانگی ( تردمیل – توتال کور و ….)

شهریور ۲۶, ۱۴۰۰ تردمیل by مدیرکل

محاسبه سوزاندن کالری با تردمیل و کالری سنج با تردمیل ، لاغری در یک هفته با تردمیل - خرید تردمیل خانگی ، خرید دوچرخه ثابت ، خرید لوازم بدنسازی ، خرید تردمیل لذا دیگر نیازی نیست که دسترسی خاصی به سایر بخشهای بدنه تردمیل داشته باشید. تمرینات اینتروال یک نوع ورزشی است که شامل تمرین های تکراری کوتاه مدت با شدت بالا و یا تمرینات ” انفجاری ” می باشد که ریکاوری آن ها نیز کوتاه است. ورزشکاران نخبه میتوانند حداکثر شدت تمرین را برای ۳ الی ۵ دقیقه قبل از کم شدت سرعت و بازگشت به حالت اولیه تحمل کنند، پس انتظار نداشته باشید بیشتر از آن کار کنید. برای مثال، اگر وزن شما ۸۰ کیلوگرم و وزن همسرتان ۱۰۰ کیلوگرم است، باید تردمیلی با قدرت تحمل وزن ۱۰۰ کیلوگرم به بالا را انتخاب کنید. علاوه بر این، تحمل وزن بسیار بالایی دارند و حداقل تا وزن ۲۵۰ کیلوگرم را تحمل میکنند. تردمیلهایی که دارای صفحه نمایشگر LED هستند، قیمت کمتری دارند و در مدلهای قدیمی، بیشتر مشاهده میشود. از یاد نبرید که قدرت تحمل وزن تردمیل متناسب با ابعاد، جنس بدنه و ضخامت کف تردمیل وابسته است. .

رنج قدرت موتور تردمیل، ۱ الی ۷ اسب بخار است. تردمیل باشگاهی اینتنزا دارای قدرت ۴ اسب بخار میباشند که در حالت پیک دستگاه ۸ اسب بخار می شود. به طوری که کیفیت موتور تردمیل باعث تفاوت قیمت آن میباشد. امکاناتی همچون ماساژورها، دمبل ها، مانیتورهایی که بمنظور نمایش دادن ضربان قلب به کار میرود، سیستم هایی که میتوانند مقدار چربی خون را نمایش دهند، سیستم های خنک کننده بدن کاربر که به هنگام استفاده از تردمیل میتواند بدن مصرف کننده را خنک کند، دستگاه های پخش موسیقی MP3، سیستم های تاشو و امکانات دیگر بر قیمت انواع تردمیل خانگی تاثیر خواهند گذاشت. ارزیابی سرعت تردمیل برای آن دسته از افرادی اهمیت دارد که میخواهند به طور پیشرفته ورزش را آغاز کنند. تردمیلهای پیشرفته زیادی در بازار فروش لوازم ورزشی هستند که شما میتوانید مرغوبترین و قیمت مناسبترین آنها را خریداری کنید. هنگامی که در حال تحقیق برای پیدا کردن تردمیل مورد نظر خود هستید با برندهای مختلفی مواجه خواهید شد.

گروهی هم از ترس اینکه مبادا تردمیل عاملی برای بروز بیماریهای مختلف باشد، سراغ آن نمیروند، در حالی که این روزها در بیشتر باشگاهها میتوان این دستگاهها را دید و به کمک آنها مشغول ورزش شد. در ۱۵ دقیقه اول شروع برنامه تمرینی تردمیل، کربوهیدراتی که در چند ساعت گذشته مصرف کردید را میسوزانید و بعد از این زمان، تازه بدنتان شروع به چربیسوزی میکند. پس سعی کنید در ۳-۴ هفته ی اول استفاده تون از دستگاه، جدیت داشته باشید و در زمان های مشخص برای مدت زمان های معین تمرین کنید، بعدش براتون عادت می شه، و اگه ورزش نکنید احساس کرختی شدیدی بهتون دست می ده! ۶. دو هفته که از زمان شروع به کار با تردمیل گذشت، میتوانید شیب آن را تغییر بدهید و با سرعتهای مختلف، تمرینات خود را آغاز کنید. در مقابل، تردمیلهایی که دارای LCD در طراحی بدنه خود هستند، در مدلهای جدید تردمیل مشاهده خواهند شد. برای مثال، تنها برخی از مدلهای تردمیل هستند که به سیستم SDS مجهز هستند و مانع از وارد شدن آسیب به مفاصل پاها خواهند شد.

اگر شما برای شروع تمرین سرعتی آماده اید، در اینجا دو گزینه عالی معرفی می کنیم که احتمالا برایتان جالب است. اگر به یک سرعت ثابت عادت کرده اید، زمان آن رسیده است که کمی به سرعت خود بی افزایید. در حالی که متخصصان میگویند هنگام استفاده از تردمیل هم باید نکاتی را در نظر داشت و اصولی را رعایت کرد. بنابراین هنگام استفاده از تردمیل باید حتما از کفش ورزشی مناسب استفاده کرد. در نوع DC از جریان مستقیم برق استفاده میشود. نوع دستی آن هم نیاز به استفاده از نیروی بدنی برای تنظیم و تغییر شیب دارید. این تردمیل ها معمولا ارزان ترین نوع در بازار هستند زیرا با برق کار نمی کنند و دارای موتور نیستند. این تردمیل ها دارای ضربه گیر قابل انعطاف با تحمل ۵۶۰ کیلوگرم وزن بوده و هیچ نیازی به روغن کاری ندارند. تردمیلهای سنگین وزن و مستحکم هم میتوانند حداکثر تا ۱۵۰ کیلوگرم از وزن افراد مصرف کننده را تحمل کنند. .

توسطمدیرکل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *